یکشنبه ۱۲ تیر ۰۱ ۱۳:۲۹ ۵ بازديد
اگر از رسانه های اجتماعی برای اهداف برندسازی استفاده نمی کنید، یک فرصت بزرگ را برای ساختن یک برند معتبر را از دست داده اید. شبکه های اجتماعی با نزدیک به سه میلیارد کاربر، به کسب و کارها برای تعامل با مشتریان وفادار خود و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان بالقوه کمک می کنند. اما این یک فرآیند ساده نیست و نیاز به یک استراتژی بلند مدت دارد.برندینگ در رسانههای اجتماعی به شما این امکان را میدهد تا با ارائه دلیلی به مخاطب برای اعتماد به شما، افراد مرتبط بیشتری را وارد قیف فروش خود کنید. وقتی این مسیر را به درستی طی کنید، بقیه مراحل فروش کارآمدتر میشوند و این به معنای تجارت بهتر و روابط قویتر با مشتری است.ما در شرکت بهینه سازان هوشمند این کار را برای شما انجام خواهیم داد.